Help!! mijn benen vliegen naar voren !!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_x_

Help!! mijn benen vliegen naar voren !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 21:23

Hoi,

Ik heb altijd in de galop en in draf. (vooral in de draf) dat mn benen ineens naar voren gaan. Ik heb altijd geleerd dat je je benen gewoon naar voren moet doen, ik zat op een slechte manege die daar geen aandacht aan besteede (aan je zit) en nu moet ik dus omschakelen naar iets dat je in de 4 jaar dat je rijdt nog nooit gedaan hebt!. Maar ik probeer mn benen wel stil te houden maar dan vliegen ze weer naar voren.

laura

Shorks

Re: Help!! mijn benen vliegen naar voren !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 21:27

wat ik moest doen om mn zit te verbeteren:
-ga op je paard zitten en trek je knieen op tot onder je kin
-schuif zover naar voren op je kont tot je in het diepste punt van je zadel zit (ik zat te ver naar achter in een stoelzit)
- doe je benen naar beneden en probeer ze zo te houden dat je je tenen niet meer kan zien voorlangs je knieen
nu zit je waarschijnlijk netjes! in het begin zit het heeeel vervelend en lukt het voor geen meter, maar na een paar maanden gaat het bijna automatisch!
(oja dat met je knieen omhoog hoef je natuurlijk alleen in het begin te doen he! niet steeds tussendoor Knipoog )

Laura_x_

Re: Help!! mijn benen vliegen naar voren !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 21:34

Hoi,

Het ligt alleen ana mn benen, de rest gaat wel goed.

Ik zal het eens proberen! Dank je!

Laura