wij hebben onze bink al vanaf 4 maanden en nu is hij 5,5 jaar oud .
het is een shet van 1.05 hoog en een echte draak onder het zadel .
Mijn dochter en hij zijn samen opgegroeid en dit gaat goed zolang ze maar niet in de bak gaat rijden .
Hij kan spinnen kop tussen de benen snel van richting veranderen en hij zet echt iedereen te kijken .
Met buitenritjes gaat alles goed super braaf en gedraagt zijn eigen voorbeeldig .
Maar in de bak begint het drama .
Ik heb nu al meerdere bijrijders gehad voor hem maar niemand kan hem baas.
En zelf pas ik er niet op .
Nu vandaag wilde ze het toch weer een keer proberen .
Ze zette hem uiteindelijk in draf hij peerd eruit kop tussen de benen en bokken maar grrr.
Gevolg mijn dochter in het zand en mega boos .
Ik ook dus was het zo beu ben ik maar ff opgestapt want dochter weigerde en hem zo wegzetten had ook geen zin .
Ik zat net gaf been voor voorwaards en ging zijn koppie alweer omlaag dus ik rijd zijn hoofd omhoog gaat meneer doodleuk op zijn achterbenen staan .
Dacht dat er geen eind aaan kwam bleef gewoon staan
.Ik moest goed klemmmen met mijn billen in een kinderzadeltje en geen beugels .
binnen 5 min heb ik hem toch gehoorzaam gekregen want ik was iets slimmer en sterker dan al die hummels die erop zitten .
Maar wat moet ik nu met deze draak .
Een bijrijder zoeken die hem wel baas kan en hem niet zijn zin geeft ( maar waar vind je zoiemand voor een shet )
Of maar gewoon als grasmaaier laten functioneren .
Of proberen in te spannen . ( god weet waar we dan belanden .
Het probleem is gewoon dat ie kinderen de baas is en dat weet ie .
sorry voor mijn lange verhaal .
ohja medisch is alles uitgesloten zadeltje is een boomloos kinder zadeltje wat perfect ligt .
en bij mij is ze inderdaad ook braaf, maar ik kan er toch echt niet op blijven rijden; het is gewoon geen gezicht meer. Ik rij er enkel nog kort even mee als het echt nodig is. Ik merk ook wel dat ze dan weer een tijdje makkelijker is voor der verzorgster om mee te rijden, dus misschien helpt dat bij jouw ook wel...
is te eigen en gaat dan in discussie .