Als ik de pony waar ik op rijd (ik rijd namelijk op een manege) aan de teugel wil rijden, zet ik altijd mijn handen heel breed. Maar op een of andere manier blijf ik dat doen, en krijg ik mezelf dat niet afgeleerd..
Iemand tips
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) moow schreef:wat je hier hoogstwaarschijnlijk aan het doen bent is je pony naar beneden aan het trekken, laat hem lekker ontspannen lopen en dan komt hij vanzelf wel!
je kan een elastiek om je polsen doen, dan kan je ze zeker niet meer uit elkaar doen, veel succes:)
wendy4horsez schreef:ik had dat vroeger ook en heb toen een paar keer met een (grote) elastiek om mijn polsen gereden. en dan kan je ze niet ver uit elkaar doen.
Pradaatje schreef:wendy4horsez schreef:ik had dat vroeger ook en heb toen een paar keer met een (grote) elastiek om mijn polsen gereden. en dan kan je ze niet ver uit elkaar doen.
En hoe vraag je dan bv stelling voor een volte..
Zoals idd is gezegt, je instructrise erop laten letten!
Succes drmee
, als je in een groepsles rijdt kan de instructeur natuurlijk niet altlijd op jou letten.... en dan kan je het stiekem tussen door nog doen....
(niet dat ik dat ooit zo goed gaat kunnen...) evdpanne schreef:Ik vind het elastiek ook wel een goed idee, als je in een groepsles rijdt kan de instructeur natuurlijk niet altlijd op jou letten.... en dan kan je het stiekem tussen door nog doen....
als je ziet hoe stil die topruiters hun handen kunnen houden... die hebben ook maar hele kleine aanwijzingen nodig(niet dat ik dat ooit zo goed gaat kunnen...)