Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xx_Irisje schreef:Je weet niet of het dier er last van heeft potverdikkie, daarom zei ik dat je het gewoon even kan proberen.
Heb meerder 3 jarige mee gemaakt, die geen last hadden met wisselen en even blij door liep en fijn in de mond bleven.
feliciaa schreef:Ik was zowieso niet van plan om voor maandag te gaan rijden.. Ik heb haar vandaag gelongeerd en mijn moeder wil haar zondag graag longeren.. Ik denk dat ik het dinsdag gewoon even ga proberen (tenzij er weer een kies uit gevallen is natuurlijk) en als ik merk dat ze last heeft stop ik gewoon weer
potverdikkie schreef:xx_Irisje schreef:Je weet niet of het dier er last van heeft potverdikkie, daarom zei ik dat je het gewoon even kan proberen.
Heb meerder 3 jarige mee gemaakt, die geen last hadden met wisselen en even blij door liep en fijn in de mond bleven.
Nee, dat weet ik ook niet. Was ook geen aanval, gewoon een tip.
En mijn ervaring na ongeveer 350/400 drie jarige is dat ze er last van KUNNEN hebben. Maar ja, ik heb er geen verstand van.

xx_Irisje schreef:dat is een goede beslissing denk ik.
Succes ermee
En die kies natuurlijk goed bewaren![]()
![]()