. Als ik het zadel er op ga leggen is er niks aan de hand, hoofdstel ook niet, ze is hartstikke lief, totdat ik met haar het erf af ga ( ik moet 5-10 minuten stappen naar de bak toe, over de weg). Als ik op stap, schiet ze gelijk in de stress. Gister ik zat nog niet eens, en ze schoot eerst naar de trailer, die ze hartstikke eng vind?! Daarna schoot ze de andere kant op, toen heeft mijn moeder haar snel vast gegrepen en ben ik er heel snel afgesprongen. Ik weet het echt niet hoor, ze schiet meteen in de stress als ik nog niet eens zit. Dit doet ze ook pas sinds 3 weken, maar de 1e keer deed ze eerst niks, maar toen ik moest gaan oversteken om naar de bak te gaan, wou ze niet, en ik kreeg haar echt niet om, toen ben ik afgestapt aan de hand overgestoken. Toen ik weer opstapte draaide ze zich om en ging in draf verder, ik had geen stuur en geen rem, dus ik maar afgestapt voor eigen veiligheid, maar knalde wel bíjna op een paaltje.
Toen ik eenmaal in de bak kwam had ik ook geen stuur en rem, voorderest doet ze alles netjes en braaf, nergens last mee, maar als we gaan rijden?

.