mijn merrie deed dat ook. 2 da´s laten kijken, niets aan de hand bla bla, wacht maar tot ze kreupel wordt dan kunnen we iets doen, ik maar minder gaan rijden (ze vond het toch duidelijk niet leuk) en haar maar laten dekken, einde van de dracht liep ze erg moeilijk volgens da was dat omdat het zwaar voor haar was, en daardoor wat last van haar knie (achter). Nu Is ze bevallen en al, en weer opnieuw gedekt, maar blijft last hebben van die knie, kan er wel gewoon mee in de wei lopen, maar rijden niet meer. Ik zou erin kunnen investeren, maar heb ook zoiets van de houdt toch niet zo van rijden en zo is ze gelukkig, kan evengoed alles, alleen last van knie, maar rent evengoed de wei over.
Ook is ze altijd moeilijk geweest met bekappen, en nu dus nog veel erger, een voet kan niet gedaan worden(is ook een beetje een muts hoor, valt bijvoorbeeld ook aan in de wei enzo, dus denkt gewoon ff slaan en dan stopt het wel, en dat is helaas ook zo, maar ik kan niet zien in hoeverre het echte pijn is en welk deel overdreven is).
Ik zou gewoon even heel kritisch kijken naar haar lopen en iedere minimale onregelmatigheid proberen te vinden, en waar het vandaan komt. Zo kan rvoor kreupel komen iut l achter. Diagonaal dus, omdat ze het zere been proberen te ontlasten, overbelasten ze een ander been.