Ik ging vandaag weer is met me paardje naar het strand, toen kwam ik er tot me grote spijt uit dat hij er niej meer op wilde..
Ik heb vanalles geprobeerd, derop dernaast achteruit, met eten weet ik veel wat... maar hij deed het nieT!!!
Ik denk dat het komt omdat ik ooit eerst naar het srand was gegaan met een vriendin van me waarvan, het paard ook het starnd niet op wou.. En ging steigeren enzow waardoor we toen naar huis zijn gegaag.. omdat het toen gwn echt niet ging met dat paard. Ben daarna ook wel is naar het starnd geweest aleen of met iemand ging ook wel goed, en als hij echt niet meer wou,stapte k af en dan deed hij het wel...
Ik vind het echt heel jammer dat hij niet meer gaat, en k weet dat het mischien wel heel dom is dat ik later maar weer via de duinen ben gegaan, maar naar bijna 1,5 uur
klooien,
met een op het laats steigerdt en stakend paard geef je het wel op hellemaal als je nog een afspraak heb.Naar de duinen gaat ie wel gewoonm braaf.. en voorheen naar het strand ook.
Ik ook dat iemand het zelfde meegemaakt hebt mischien de oplossing voor me heb, en hoop dat mense tips hebben..
Alvast heel erg bedankt..