Na van alles geprobeerd te hebben mijn instructrice maar gebeld, ik was de wanhoop nabij, maar haar tip werkte vrijwel direct! Pfjoew! Nu heb ik nog een klein probleempje met de contra: vanuit een wending doet ie het prima, ook op voltes, slangevoltes en zelfs voltes 10 meter, gebroken lijnen...maakt hem niks uit. Maar ik moet het nu dus op de A-C lijn en dan krijgt ie het op z'n heupen...maakt zich lekker sterk en blijft niet helemaal netjes gesloten. Niet dat ie totaal uit elkaar donderd, maar NET niet helemaal goed genoeg zeg maar. Ik moet dus via C naar X naar bv F.... Mijn instructrice zegt dat ik mijn been extra ver naar achteren moet leggen en dat helpt wel wat, maar niet genoeg. Zaterdag weer les, maar heeft iemand nog een goede tip?
Groetjes Suzanne
. Je moet C afwende, C-X contra en dan X-F, dus weer in 'gewone galop'. Om het bochtje maakt hij zich niet druk. Op een volte 10 meter in contra blijft hij gewoon gesloten, ook bij een wending, een slangevolte of een grote volte. Het gaat om het stukje C-X! Als ik rechtuit zou rijden daar wordt het alleen maar erger...hij is gewoon achterlijk aan het doen op die A-C lijn! Ook in draf als het hem zo uitkomt..wil ie ook net iets sneller gaan, is dan alleen makkelijker te corrigeren, puur op zit...
zag hierboven al dat verhaal over je bit
zie je maar weer eens hoe nauw dat komt!