Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BE_GENTLE schreef:Hij gaat niet harder lopen hij gaat zich helemaal opkroppen met vragen en dan ontploft hij ( bokken ) Ik heb 1 keer per week les maar door mijn werk schiet dat nog wel eens voorbij.. en als ik niks vraag van hem dan loopt hij laag en ontspannen maar geef ik een knikje dan gaat hij al gelijk tegen stribbelen, ik doe tegenwoordig knikje ontspannen etc.. maar daar wordt het niet beter van.. Ook heeft hij zijn achterhand er goed onder soms zelfs te goed.. maar ga je vragen gaat hij zich opkroppen gaat hij stil staan en " boem " daarbij doe ik veel oefeningen zoals kleine voltes, wijken, schouder binnenwaarts, om hem losser te krijgen en dit doet hij allemaal prima geen problemen mee..
Ik zou inderdaad eens vragen waarneer de tandarts weer langs komt om zijn gebit te controleren ook hal ik binnenkort een osthopaat er bij om hem naar te laten kijken.. want hij kan wel degelijk netjes lopen, maar hij doet te moeilijk..