Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Veel plezier nog samen in het bos!
)leo_nore schreef:Wat goed!
Maar hoe is het nou uitendelijk wel gelukt? Neem aan dat ie er niet opeens wel inliep??

Lowara schreef:super zeg!
heb je het weleens geprobeerd met iemand ernaast? zo doen wij het altijd als jonge dieren voor het eerst alleen de grote boze wereld ingaan ( oftewel... het bos)
eerst aan een touw vasthouden, dan touw lossser, keer erna alleen ernaast lopen, en steeds een stapje verder. soms ging dit heel snel ( binnen een week) soms had een dier iets langer nodig ( paar weken) maar op zich is het elk dier aan te leren als je inderdaad de tijd en geduld erin wil steken.
Vio0n schreef:Super dat je er gewoon mee door gegaan bent![]()
Veel plezier

Apple schreef:Overgegeven vind ik niet zo'n fijne term.
Misschien dat hij na 2 jaar voldoende vertrouwen in je heeft waardoor hij het nu wel alleen durft ipv met een grotere groep.
welshje68 schreef:Geduld is een schone zaak dat blijkt maar weer.
Moest wel grinniken toen ik het stukje over zingen zag. Ik kom als ik mn hond uitlaatregelmatig iemand tegen op de fiets die echt niet kan zingen en moet dan erg mn best doen niet in lachen uit te barsten...maar ach als het hem rustig maakt. Wat maakt het dan uit wat anderen van je zangkwaliteiten vinden

)
. Ik ga altijd alleen het bos in, nooit problemen gehad. vanalleswa schreef:goed hoor dat het nu gelukt is, maar bij ons gaat eigenlijk niemand echt alleen het bos in, vorig jaar jaar is het meest brave paard, toch een keer verschoten en is de ruitster er van af gevallen, paard er vandoor en komt tegen een auto aan, helaas heeft de da het lieve brave dier in moeten laten slapen.
sindsdien mag mijn kind niet alleen het bos in
marieke2 schreef:Blijf tegen hem praten elke keer als je naar het bos wilt..anders heb je kans dat hij toch nog een keer omdraait.
Citaat:goed hoor dat het nu gelukt is, maar bij ons gaat eigenlijk niemand echt alleen het bos in, vorig jaar jaar is het meest brave paard, toch een keer verschoten en is de ruitster er van af gevallen, paard er vandoor en komt tegen een auto aan, helaas heeft de da het lieve brave dier in moeten laten slapen.
sindsdien mag mijn kind niet alleen het bos in
Citaat:Dat kan ook gebeuren als je met z'n tweeën het bos in gaat.
Miss_R_Horse schreef:Citaat:goed hoor dat het nu gelukt is, maar bij ons gaat eigenlijk niemand echt alleen het bos in, vorig jaar jaar is het meest brave paard, toch een keer verschoten en is de ruitster er van af gevallen, paard er vandoor en komt tegen een auto aan, helaas heeft de da het lieve brave dier in moeten laten slapen.
sindsdien mag mijn kind niet alleen het bos inCitaat:Dat kan ook gebeuren als je met z'n tweeën het bos in gaat.
Ja maar dan is er wel iemand bij die hulp kan halen. Als je in je eentje rijd en je valt er goed vanaf dan heb je een groot probleem, en meestal heb je aan een mobieltje ook niet zoveel als ie op de grond is gevallen of je bent bewusteloos! Dan is het wel lekker als er iemand bij is!
ben zo trots. Die van mij stond ook nooit alleen tot ik hem zo'n 2 jaar geleden kocht. Nu staat hij heel af en toe alleen en ben dus nu heel trots!!!