Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

aerdenhout1 schreef:Nu moet je me even helpen...Langedijk ligt in de provincie????
Vlakbij Heerhugowaard
aerdenhout1 schreef:Nou dat valt dus mee! Aerdenhout ligt ook in NH bij Haarlem in de buurt. Als je nu vervoer hebt, en je vind het leuk, dan nodig ik je hierbij uit om een keer te komen rijden op een van mijn paarden! Geef ik je persoonlijk een prive les! Of je daar blij van wordt weet ik niet natuurlijk!( Geintje )
aerdenhout1 schreef:Nou dat valt dus mee! Aerdenhout ligt ook in NH bij Haarlem in de buurt. Als je nu vervoer hebt, en je vind het leuk, dan nodig ik je hierbij uit om een keer te komen rijden op een van mijn paarden! Geef ik je persoonlijk een prive les! Of je daar blij van wordt weet ik niet natuurlijk!( Geintje )
? aerdenhout1 schreef:Ja hoor je pappie mag mee komen, al neem je je hele familie mee!! En ik vreet niemand op hoor!
Daarbij heb ik hele leuke paarden en pony's staan, kijk maar eens in mijn profiel!
O ja...en het is NATUURLIJK gratis!
aerdenhout1 schreef:Ja hoor je pappie mag mee komen, al neem je je hele familie mee!! En ik vreet niemand op hoor!
Daarbij heb ik hele leuke paarden en pony's staan, kijk maar eens in mijn profiel!
(zit je ook op ht? denk dat ik je daar ken, en mag je msn dan?) aerdenhout1 schreef:Ach meid, wat klinkt dat nu hopeloos!! Niet de moed opgeven hoor!! Waar woon je? Anders kom je maar een keer bij mij een lesje volgen dan kunnen we eens zien waar het probleem ligt.
Ik vind dit zo triest klinken!

ik kan ook zo op een paard stappen die helemaal gek word

aerdenhout1 schreef:Ja hoor je pappie mag mee komen, al neem je je hele familie mee!! En ik vreet niemand op hoor!