De laatste tijd werd door mijn lesgever al vaak gezegt dat ik mijn onderbenen meer naar achter
moet leggen, en ze dus meer tegen de rib van me paard aan moet houden. zelf had ik altijd al wel het gevoel dat ik er tegen aan zat. wat moest het anders zijn waar ik been tegen aan gaf.
ook als hij mijn benen op de goede plaats legt kan ik ze niet lang op de goede plek houden. het voelt dan ook heel raar bij je bekken als je zo moet zitten. gister werd ik gefilmd tijdens het parcour met springen en kwam er nu toch wel achter dat ze best wel wat naar achter mogen.
nu is mijn vraag hebben jullie tips ofso dat ik mijn kuit meer daar achter kan leggen en dus nog meer gevoel krijg. en ook nog dat mijn hakken wel naar onder blijven aangezien anders elke keer hij een prik met de spoor krijgt.
hoop dat jullie mij kunnen helpen
groetjes
maar ik heb er al wel meer controle over
. Werkt echt heel goed!! ( Mocht je gaan prikken met de spoor omdat het onwennig is zou ik die gewoon even uit doen ). je benen zijn wel echt dood na 5 min. dus ik zou voor jezelf bijv. met losrijden eerst 5 minuutjes, en dan steeds langer tot het een gewoonte word.