Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nelis schreef:ik zou zeggen neem les en train aan ritme en oog krijgen voor de sprong dmv van lijntjes
.
. Jij noemt elke keer een tik maar dit kan ook betekenen dat je paar onzeker naar de sprong toe wordt. Daarvoor zijn die lijntjes en dat balkenwerk en die kleine kruisje belangrijk om voor beiden vertrouwen te krijgen in het springwerk.
, ik heb het mooi uitgeprint zodat ik het de volgende x kan gebruiken,
.
,
(net als bij auto's)
.
LynnGiirl schreef:nelis schreef:ik zou zeggen neem les en train aan ritme en oog krijgen voor de sprong dmv van lijntjes
Door middel van lijntjes, um sorry ik snap dat niet zou je dat willen uitleggen, wat bedoel je met lijntjes?
Met dat lessen, ik ben nu weer aan het zoeken naar een lesgever, omdat ik een tijdje niet heb kunnen rijden (die 3 maanden dus, niet dat die toen heeft stil gestaan ik doe hem met iemand anders), heb ik ook geen les meer en moet ik weer opnieuw iemand gaan opzoeken en een lesmaatje omdat ik het anders niet kan betalen maar dat heb ik nog niet zo 1,2,3 al heb ik al wel iemand gevonden.
Maar tot die tijd dacht ik hebben sommige wel wat tips, met balken of iets dat ze zelf hebben gedaan of wat dan ook dacht ik.