Ik ben er dus de laatste tijd al heel goed op aan het letten en toen ik nog een verzorgpaardje had heb ik een keer mijn broertje meegenomen (die helemaal geen verstand van paarden heeft

Ik heb nu al een tijdje geen verzorgpaard meer en rijd dus maar 1 keer per week in de les... dan ben ik ook zo druk met allerlei dingen dat ik niet constant op mijn zit kan letten, ook al doe ik wel mijn best.
Zelfs als ik er wel even op let lukt het me niet... kijk, als het me lukt om goed te zitten als ik erop let dan kan ik er steeds aan denken en erop oefenen, maar het lukt me dus niet... borst naar voren rug recht, hakken uitdrukken etc.
Alles leuk en aardig, ik zit mooi recht, MAAR mijn hakken zitten veel te ver naar voren zeg maar, niet onder mijn heupen, te ver naar voren... volgens mij heb ik mijn beugels lang genoeg, maar het ziet er dus heel dom uit

Oh ja, dan nog iets... je buikspieren zijn dus heel belangrijk voor goed rijden en mijn buikspieren zijn echt slecht

Iemand tips om je buikspieren te trainen (behalve situps, want daar krijg ik zere schouders van