Ik heb een verzorg paard en ik rijd dan 3 keer in de week en dan rijd er nog iemand anders op 3 dagen en zondag staan alle paarden stil. Maar ik wil juist altijd lekker aan het werk! dat mn verzorg paard lekker bezig is enzo dat hij goed loopt!( Ik rijd met stoot omdat hij anders te hoog loopt) Maar we hebben verschillende instruktrieses.. en dinsdag reed ik en hij liep echt zo goed! zn stoot hing helemaal los en hij was lekker soepel! Maar toen reed ik donderdag weer bij iemand anders en die doet veel minder in de les.. en hij liep ook niet echt lekker en als je een beetje voor je zelf gaat rijden dan zit ze je zo aan te kijken van: Wat doe jij?! Dus dan wil ik lekker aan het werk maar dan houd zij me eigenlijk een beetje tegen... voor mijn gevoel.Ook moest ik van die instruktriese op dinsdag( ook de eigenaar van de manege) Goed voorwaards lopen( moet natuurlijk altijd!) Dus nu reed ik hem op donderdag ook lekker voorwaards en toen zei zij zo van: Zo hij gaat snel.. en zij vond dus weer dat ik te snel liep maar van de instruktriese op dinsdag moest dat juist!Ik weet dus niet wat ik moet doen. Hebben jullie mischien een tip? want ik wil ook niet zo raar aangestaart worden van wat doe jij nou?!
.
Maar ik reed ook op woensdag en toen liep hij ook wel goed! Maar die instruktriese geeft weer een beetje het zelfde les als de eigenaar van de manege.