Mijn instructeur helpt me hier wel bij, maar ik blijf het moeilijk vinden
en misschien hebben jullie een gouden tip
maar uiteindelijk moet ik het toch nog zelf doen.het probleem: het gaat de laatste tijd echt goed met rijden enzo echt fijn
Maar:als ik losrijd rijd ik altijd lang en laag los, echt fijn want Anouk is dan echt helemaal los enzo
lekker voltetjes, overgangen schakelingetjes
kan dr echt alles mee dan.Tot ik m moet gaan oppakken. Het gaat al steeds beter enzo, maar ik vind het echt moeilijk om een goede plaats voor zn hoofd zal ik maar zeggen te vinden
dat is te lang, te opgekrult, voelt te zwaar in mijn hand etc! vind dat echt zo moeilijk! het gaat al beter zolang ik m lekker van voor naar achter blijf rijden maar ik vind het echt moeilijk in te schatten ( ik weet het wel maar soms denk ik van looptie niet wat te ver naar voor? ) en dan mijn handen ook nog (ze zijn wel stil maar dan moeten ze ook nog wat naar boven!) snappen jullie een beetje wat ik bedoel of anders leg ik het nog beter uit ( proberen
)en kom aub niet met die banketstaaf reacties aan van ja DAT is nou ruitergevoel;
want dat vind ik echt niet leuk want ik doe echt wel supersuper mijn best en als ik het toch leuk vind
Bedankt alvast! groetjes!