De titel zegt het al, tijdens het rijden is Sam echt supervoorwaarts in de draf, eenmaal in draf blijft ze maar lopen en het liefst op een hard tempo. Ze is heel sterk linksgebogen waardoor ik het idee heb dat ze dus uit balans raakt in de draf. Ik ben me aan het focussen op het rechtrichten maar hier heb ik hulp bij nodig. Maar hebben jullie misschien wat foefjes om er voor te zorgen dat ze niet de bak rondcrosst als een kip zonder kop? (overigens is ze nog wel stuurbaar hoor maar ze loopt gewoon veel te hard...) Bovendien krijg ik haar ook lastig weer terug in de stap, ik heb alles geprobeerd, zwaar maken en ophoudingen maken, juist wat meer ruimte geven en dan met mn zit haar proberen terug te nemen, ophouding maken en me wat lichter maken, niets geeft echt het gewenste effect. Nu ben ik maar vol gaan houden met terug nemen met mijn zit en een ophouding maar ze loopt er gewoon doorheen! (ze is trouwens echt heel lang met slof gereden omdat het meisje bij de vorige eigenaar haar niet terug kon krijgen zonder. Toen ik haar reed heb ik gelijk die slof eraf gegooit maar nu heeft ze dus moeite met tempo houden. Overigens ben ik al wel blij dat er nu eindelijk een stap op haar zit
).
b.v.d. Nathalie