Als ik les hebt moeten we nogal eens wijken, ahum, bij mij heet dat meer, ga naar links of naar rechts, in ieder geval, meestal gaat dat beentje er niet over heen.
ik heb een probleempje, want de ene instructrische zecht dat ik hem naar de kant waar hij heen gaat moet laten kijken, de ander zecht dat ik hem rechtdoor moet laten kijken en de volgende zecht dat je in de tegenrichting moet laten kijken.
Nog eentje. Moet ik naar de kant waar ik heen ga kijken, naar voren of naar de tegengestelde richting kijken?
Als dat beentje er dan eindelijk overheen gaat, heet het meestal nog geen wijken. Want met wijken is het paard recht. Mijn paard is meestal krom. De achterhand gaat pas later mee. Wat kan ik hiertegen doen?
Sommige zeggen: je moet weer vanaf het begin beginnen, nou dat doe ik, gaat het beentje ern og niet over heen maar het is het begin, maar als ik dan weer verder ben en dat beentje wil ik erover heen, gaat altijd scheef.
Wie heeft voor mij extra tips? Want ik bak er nog niet zo veel van
Ik verplaats je topic even naar RT-P
. Mij is geleerd dat als je naar links wil wijken, je paard naar rechts moet kijken (en omgekeerd)
en paard recht houden, dus niet naar links of naar rechts instellen, succes!