Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Sneldraveniseenvluchtreactiedusjemoetkijkenwaaromzevluchtmisschienpasthetzadelwelnietofheeftzelastvanhaarrugzouereendanaarlatenkijkenofeenanderzadelproberen!
Moeilijk lezen zo he? Misschien kun je zelf punten en komma's plaatsen, dan zorg ik de volgende keer voor spaties in mijn reactie
_femke schreef:sorry maar sommige mensen hebben daar moeite mee Cassidy..!!
_femke schreef:sorry maar sommige mensen hebben daar moeite mee Cassidy..!!
midgie schreef:Ik zou even helemaal terug gaan naar de basis , grondwerk doen en weer opnieuw beginnen, het klinkt idd als een vluchtactie doordat ze het niet snat, vraag je niet te veel, want vaak als het geod gaat wil je verder, maar vaak kun je beter ook even een stapje terug doen, alles op zijn tijd en geduld hebben,

Cassidy schreef:misschienpasthetzadelwelnietofheeftzelastvanhaarrugzouereendanaarlatenkijkenofeenanderzadelproberen!
_femke schreef:met het beleren heeft iemand me geholpen en ik kan wel een beetje rijden hoor dus echt iets verkeerd gedaan heb ik niet