nou ik heb een vraag of iemand een truc heeft om te oefenen thuis om je hakken verder uit te drukken.
ik heb nu een jong paard en reageerd nog niet goed op je been (af en toe loopt die zelf door me been heen) maar dat vind ik ook nog niet gek als die nog maar 3 jaar is.
maar nu wil ik graag zelf mijn hakken altijd uitgedrukt hebben en dat wil gewoon niet.
verder heb ik geen problemen in de galop en stap (dan zit ik ook) maar in de draf met lichtrijden dat is gewoon niet leuk meer (komt het dan misschien omdat ik teveel wil gaan lichtrijden en wat meer terug moet zitten) en met doorzitten in de draf druk ik ze ook super goed uit!
ps: als iemand mij kan vertellen hoe ik een jong paard ook nog goed voor mijn been kan rijden is dat ook mooi meegenomen (alleen iemand die ook veel ervaring heeft graag).
VOORDAT IEMAND HIEROVER WAT GAAT ZEGGEN "JA IK HEB LES ALLEEN WIL IK DAT LIEVER NU AL WETEN ZODAT IK ME RUSTIG VOOR KAN BEREIDEN" DUS DAT HIJ ER AL AAN KAN WENNEN.
(moet ik het doen door veel overgangen of gewoon in een volte wegdrukken voor mijn binnenbeen?).