spelen met bit/tong... toch een probleem in de aanleuning?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

spelen met bit/tong... toch een probleem in de aanleuning?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 23:41

Even wat nachtelijke hersenspinsels... Nerd

Warina heeft met het rijden altijd een erg losse onderkaak, ze ontspant hem helemaal en loopt altijd met het bit te spelen... Vingers aflikken hierbij gaat haar tong alle kanten op, maar ze steekt hem niet echt uit, maar houd hem ook niet altijd helemaal binnen. Haha! Wanneer ik zonder sperriem rijd, voelt de aanleuning nagenoeg hetzelfde (sommige gevallen zelfs beter) aan, maar het kauwen en spelen wordt ook veel meer.
Nu heb ik eigenlijk altijd in mijn hoofd gehad dat een open mond en een erg beweeglijke tong vaak een probleem in de aanleuning is... maar wat als de aanleuning gewoon perfect aan blijft voelen? Verward
tempo, recht rijden, buiging, stelling en lengtebuiging het gaat allemaal soepel... evenals het schakelen naar lang en laag. (en natuurlijk ook weer omhoog en aan elkaar Haha! )

Is dat kauwen en spelen (en vooral met het oog op die roze lap die alle kanten op gaat Clown )dan echt een aanleuningsprobleem? Of heeft ze gewoon een erg losse en speelse snuit Haha!
Ik zou graag jullie opinie willen weten op dit gebied? Lachen

Anoniem

Re: spelen met bit/tong... toch een probleem in de aanleuning?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 08:37

Wat doet je paard als je een ander mondstukje (bv ongebroken) gebruikt? Is 'ie dan net zo onrustig?

c_alsemgeest

Re: spelen met bit/tong... toch een probleem in de aanleuning?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 10:06

Ja, maar bit ga ik sowieso niet veranderen... op de ze dubbelgebroken loopt ze nl het fijnste.
En ik heb ook niet echt het idee dat het onrust is, aangezien ze verder een ontspannen indruk maakt en de aanleuning onveranderd blijft Verward