Morgen begin ik..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serena_13

Morgen begin ik..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 18:06

Hoi,

Morgen ga ik dan eindelijk beginnen met me eerste rijles Pling. Alleen ben ik wel een beetje onzeker over mezelf. Ik ben helemaal niet bang voor paarden hoor, dat zeker niet. Maar ik ben meer wat onzeker over mijn eigen rijstyle. Dus ik vroeg me af, of jullie misschien nog tips voor me hebben zoals bv het lichtrijden, hoe weet je dat je moet gaan staan? En misschien andere kleine dingen waar ik op moet letten. Alvast bedankt!!

Groetjes Serena.

Prrrr

Re: Morgen begin ik..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:10

Nergens druk over maken, gewoon gaan zitten en doen wat je gezegd wordt Haha!

Vooral niet proberen alles in één keer goed te doen. Dat kan namelijk niemand, en dat frustreert alleen maar. Blijf de lol ervan inzien, wees eerlijk naar het paard, en dan komt het vast goed.

Veel plezier!

Serena_13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 18:13

Prrrr schreef:

Vooral niet proberen alles in één keer goed te doen. Dat kan namelijk niemand, en dat frustreert alleen maar. Blijf de lol ervan inzien, wees eerlijk naar het paard, en dan komt het vast goed.

Veel plezier!
haha oke dank je Haha! maar ik had nl van iemand gehoord, dat je bv moet gaan staan als de schouder aan de buitenkant naar je toe komt, of andersom, ben het vergeten en vind t wel leuk om het weer te weten, alleen diegene die het zei, kan ik dus niet meer vinden haha

ariiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:14

Wees en blijf gewoon je zelf. Iedereen heeft een andere rijstijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:15

Veel plezier !
Staan idd als het buitenvoorbeen van het paard naar voren gaat. Maar dat leer je allemaal nog wel joh, je neemt niet voor niks les Haha!

Serena_13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 18:15

ariiane schreef:
Wees en blijf gewoon je zelf. Iedereen heeft een andere rijstijl
ja dat is zeker waar Haha! zal ik ook wel doen Lachen bedankt!!

Serena_13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 18:16

Anoniem schreef:
Veel plezier !
Staan idd als het buitenvoorbeen van het paard naar voren gaat. Maar dat leer je allemaal nog wel joh, je neemt niet voor niks les Haha!
oke, maar het been zelf kan ik niet zien toch? En ja ik zal het vast wel leren allemaal Lachen. haha hoop ik dan.

lisa_jpeine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:18

als de buitenschouder naar voren gaat, moet je gaan staan. Tong uitsteken
veel plezier! is leuk hoor!
Haha!

Serena_13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 18:21

lisa_jpeine schreef:
als de buitenschouder naar voren gaat, moet je gaan staan. Tong uitsteken
veel plezier! is leuk hoor!
Haha!
dank je Haha!. Haha ja dat t leuk is, daar twijfel ik niet aan. Wil het nl al zo lang. En nu is er dan na een jaar wachten eindelijk plek om les te rijden. Haha. Ben wel een beetje zenuwachtig hoor, maar heb er wel zin in Haha!. Maar denk nog even vragen of mensen tips voor me hebben enzo Haha!.

Estah_horsez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:22

Serena_13 schreef:
Prrrr schreef:

Veel plezier!
haha oke dank je Haha! maar ik had nl van iemand gehoord, dat je bv moet gaan staan als de schouder aan de buitenkant naar je toe komt, of andersom, ben het vergeten en vind t wel leuk om het weer te weten, alleen diegene die het zei, kan ik dus niet meer vinden haha

andersom;) als het buitenbeen naar voren gaat moet jij gaan staan( is mij geleerd;)) en je moet gewoon vertrouwen in je paard/pony hebben en tegen jezelf zeggen dat je het kan!! en idd niet metteen proberen alles goed te doen;)

Serena_13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 18:32

Estah_horsez schreef:
andersom;) als het buitenbeen naar voren gaat moet jij gaan staan( is mij geleerd;)) en je moet gewoon vertrouwen in je paard/pony hebben en tegen jezelf zeggen dat je het kan!! en idd niet metteen proberen alles goed te doen;)
Ja oke, zoals ik net heb begrepen, moet de schouder dus van me af gaan om te staan en als de schouder naar me toe komt, dan moet ik zitten. Toch??.. Haha naja anders merk ik het morgen wel Haha!.

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:36

in het begin let je daar niet zo op hoor. je bent veel meer bezig met in het ritme blijven en je balans vinden. in het begin stuiter je waarschijnlijk alle kanten op, maarat is normaal hoor, he went vanzelf. succes!

Serena_13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 18:39

Petra_O schreef:
in het begin let je daar niet zo op hoor. je bent veel meer bezig met in het ritme blijven en je balans vinden. in het begin stuiter je waarschijnlijk alle kanten op, maarat is normaal hoor, he went vanzelf. succes!
haha oke dan Tong uitsteken Maar ik kom wel bij allemaal kinderen die al langer erop zitten. Ben een beetje bang, dat ik daar dan voor schut sta als ik daar de stuiterbal ga uithangen haha. Vandaag wel allemaal rijkleding gekocht Haha!. Ziet er echt heel leuk uit Haha!.

Estah_horsez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:41

Serena_13 schreef:
Estah_horsez schreef:
Ja oke, zoals ik net heb begrepen, moet de schouder dus van me af gaan om te staan en als de schouder naar me toe komt, dan moet ik zitten. Toch??.. Haha naja anders merk ik het morgen wel Haha!.

jep je hebt het helemaal goed;) alleen je moet niet al te veel op het been letten, als je zeker weet dat je goed zit, dan hoef je daar ook niet meer zo heel veel op te letten;)

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:43

He he, ik denk dat die anderen gelijk hebben. Maak je niet druk. Komt vanzelf goed. Heel veel plezier.
Haha! Haha! Haha!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:47

Gewoon je zelf blijfen. en doen wat er gezegt wordt.
het komt wel goed!

Heel veel plezier morge. Knipoog

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 16:26

En hoe ging het ?

Shopaholic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:16

nergens druk om maken. Je gaat toch lessen om het te leren?
Anders hoefde je ook niet te gaan. Laat het gewoon op je af komen

Cyruss__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:17

hihi ik moet volgende week beginnen.. ben er ook super nerveus voor hoor! laat je weten hoe het bij jou gaat! Knipoog

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:21

leuk hoor veel plezier !
x sharona

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:25

Heel veel plezier, dat is belangrijkste...

De rest leer je vanzelf!