Hee, Ik heb even een vraagje. Ik heb een eigen lease paard. en hij rijd egt Super. Alleen der is een probleempjee. Hij is niet zo goed op de rechterhand in voltes.(Hij is niet zo soepel in die buiging op die hand) Weet iemand wat ik het beste kan doen??. ALvast bedankt X Cynn p.s. ik ben nog niet zo heel gevorderd:P
Toch veel voltes blijven rijden, met (al is het maar een beetje) lengtebuiging. Deze voltes afwisselen door 8-jes te rijden. Ook door te buigen op de makkelijkere kant ontwikkelt 'ie meer souplesse. Werk aan beide kanten, niet alleen aan de "probleemkant"
Ze bedoelt hiermee het "warmlopen" van je paard. Lichte training waarmee je je rit begint. Na dit warmlopen kun je met het moeilijkere / zwaardere werk beginnen. De duur ervan is per paard verschillend, maar meestal duurt dit 15 à 20 minuten.
uuhh... even kijken hoe ik dat moet uitleggen met lengte in de hals stelling vragen voltes rijden je paard warm maken ,, gewoon overal in zijn lijf souple maken ik weet niet of ik het voldoende uitleg