Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die zijn 2ehands niet zo heel duur
superwoman schreef:Als je er geen ervaring mee heb, dan vind ik het niet slim om je pony z'n hoofd zomaar vast te binden.
Ik neem aan dat je er geen ervaring mee heb, gezien je vraag.
(hopelijk wil je wel touwtjes gebruiken die ervoor geschikt zijn)
. IndianLady schreef:Ik vind touwtjes nou ook niet erg, professioneel is het verkeerde woord, klinken.
Bedoel je een pessoatuig?
BLK schreef:IndianLady schreef:Ik vind touwtjes nou ook niet erg, professioneel is het verkeerde woord, klinken.
Bedoel je een pessoatuig?
Nee ik denk dat ze echt touwtjes bedoeld, dat zie je wel vaker!
Kyrseltje schreef:Ik ga er ook nog niet mee longeren, ik vroeg me het af omdat ik het wel wil gaan doen. Wanneer ik er mee ga beginnen vraag ik echt wel iemand die dr verstand van heeft. Maar vroeg me nu alleen af of het ook zonder longeersingel kon.
superwoman schreef:Kyrseltje schreef:Ik ga er ook nog niet mee longeren, ik vroeg me het af omdat ik het wel wil gaan doen. Wanneer ik er mee ga beginnen vraag ik echt wel iemand die dr verstand van heeft. Maar vroeg me nu alleen af of het ook zonder longeersingel kon.
Als je die gevonden heb, vraag dan gelijk wat jij het beste kan aanschaffen voor jouw pony.
Niet elke manier van "vastknopen" is geschikt voor elk paard.
Je heb ook verschillende soorten "touwtjes" die je kunt gebruiken.
Het moet immers wel nut hebben voor je pony, toch?
Kyrseltje schreef:Dat ga ik ook zeker doen, maar ik vroeg het me gewoon af. Het moet natuurlijk nut hebben voor mijn pony, ik wil het niet voor niks doen.
superwoman schreef:Kyrseltje schreef:Dat ga ik ook zeker doen, maar ik vroeg het me gewoon af. Het moet natuurlijk nut hebben voor mijn pony, ik wil het niet voor niks doen.
Nee, want waarvoor longeren?
- spieren versterken vanwege struikelen
- op de ontspanning werken
- teveel aan energie eruit laten komen (stoom afblazen)
- voor de sport- welke tak, dus welke spieren wil je trainen
- voor herstel van blessure
Dit is een klein lijstje die ik ff verzin als reden om te longeren, die allemaal vragen om een
andere manier van longeren.
Longeren is niet enkel rondjes om je heen laten lopen....
Wel loopt ie aardig op de voorhand, maar als ie eerst onspannen en over de rug loopt, kun je 'm wat hoger instellen om ook wat meer opwaarts te lopen.