Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Hoe eet ze haar eten? Krijgt ze dat hoog, want dan kan het ook helpen, naast het rijden om haar alles op de grond te geven.
Dit zorgt er ook voor dat ze wanneer ze niet rijdt andere spieren aan moet spannen en los moet laten.
Daarnaast zou ik idd met rijden proberen haar eerst te laten ontspannen, je neemt les, wat al erg goed is hoorGa in elk geval niet te snel en wordt niet ongeduldig, dit is toch iets dat tijd nodig heeft.
Sisco4life schreef:Je kan evt een slofteugel gebruiken ( jaa..ik zei het, SLOFTEUGEL ) waarschijnlijk flipt zo heel bokt op me
Deze kan je helpen maar ook de boel flink verpesten. Daarom alleen mee oefenen met een instructeur erbij
daantjuhhh schreef:Sisco4life schreef:Je kan evt een slofteugel gebruiken ( jaa..ik zei het, SLOFTEUGEL ) waarschijnlijk flipt zo heel bokt op me
Deze kan je helpen maar ook de boel flink verpesten. Daarom alleen mee oefenen met een instructeur erbij
Nee ik flip niet.
Maar ik vind wel dat er meer is dan een slof teugel.
En je die alleen moet gebruiken als je weet hoe je er mee om moet gaan!
(en als ik dan hoor: dat ze lui voor het been is, dan denk ik dat slofteugel niet de oplossing is, maar dat een groot deel van het probleem daar ligt, dus heel conseqent je paard aan het werk zetten)