Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Citaat:Ik ben verder ook 1 van de weinige (geloof ik) die een paard aan laat galoperen op het buiten been.
dus niet door de druk op het binnenbeen.

Uiteraard verliest men bijna een stijgbeugel, hierdoor gaat men even minimaal verzitten om die beugel weer goed aan de voet te krijgen en .... Voila!
Dat was dus een heel, heel helder leermoment!!!!

)
Nou ja wat jij wilt, en hij springt met 4 benen tegelijk van de grond, doet wat ingewikkelde dingen met zijn benen, en kijkt vervolgens heel trots, van zo dit heb ik dus maar mooi gedaan

/edit]
Ik zou me voor kunnen stellen dat ik die wissel nu op een andere plek dan de diagonaal moet doen, want nu wordt hij op de diagonaal al heet. Op het moment dat de hulp komt wil hij eerst een paar passen naar voren schieten. Nu moet ik van mijn instructrice dan de hulp wat fermer herhalen, als hij wat verder is hiermee moet ik dat naar voren schieten corrigeren, hij moet nu eerst de hulp begrijpen. Hij begrijpt 'm wel inmiddels....hij weet tenminste precies wanneer het komt, hahaha
Ik vind het best lastig, het is de eerste keer dat ik een paard dit moet leren en die van mij is helaas niet de makkelijkste.