In het begin van de M1 ook nog 2de wedstrijd 201 punten enz dus super tevreden..maar nu zit ik er elke keer maar net tegen aan te hikken en lukt het vaak net niet heel frustrerend
Hij is af en toe niet zo soepel en zit wat vast die kan ik er na zo 15min netjes uitrijden soms kantelt hijmet zijn hoofd op 1kant de paardentandarts is geweest en die zei dat hij inderdaad flinke haken op de kantel-kant had...Dit is nu bijna een week geleden nog niet echt effect gemerkt...Ook de impuls is niet voldoende met zweep loop die goed, zodra die zeg maar 5min lang geen tik heeft gehad zwakt die achterhand en de impuls af..Ik probeer zodra ik merk dat hij langzamer gaat iets druk te geven geen reactie iets harder weer geen reactie even een schop en hand ontspannen en naar hard voren. Ook probeer ik veel overgangen, verruimen terugnemen etc. Ook krijgt het van 1kg PAVO de Energy Control(rode zak) met daarbij een halve Havens E-lite(granen..) En na het rijden vaak een schep kruidenmelange van pavo. Iemand nog tips voor het rijden of voer??Groetjes
[/quote]