stelling naar binnen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xannetju

stelling naar binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 16:44

hoi mensen
ik heb ff een vraagje. als ik op blondie(haflinger) steling naar buiten doe is er niks aan de hand. maar als ik stelling naar binnen doe gaat ze altijd van de hoefslag af. zelfs als ik eerst een heel klein stukje vraag. hoe kan ik dit oplossen???? Verward Frusty heeft iemand een idee??? Pling

faxa

Re: stelling naar binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:46

Als je stelling naar binnen vraagt, moet je wel goed je binnen been er bij houden zodat je paard/pony niet van de hoefslag afgaat.

xannetju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 16:47

nee dat snap ik en ik doe dat ook wel maar toch loopt ze de hoefslag af.

Charelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 17:15

Idd goed je binnenbeen eraan houden. En je buitenteugel natuurlijk ook! Als je op je buitenteugel geen contact meer hebt loopt je pony over zijn binnenschouder weg. Dus proberen EN je binnenbeen eraan te houden EN je buitenteugel, en dan een heel klein beetje je binnenhand van de hals Lachen
Succes!

annelies19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:56

ik sluit me bij leytje aan maar je kan ook altijd je zweep op haar binnen schouder leggen en als ze naar binnen komt achter elkaar een paar kleine tikjes op haar schouder geven
suc6

streep3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 19:33

Charelle_ schreef:
Idd goed je binnenbeen eraan houden. En je buitenteugel natuurlijk ook! Als je op je buitenteugel geen contact meer hebt loopt je pony over zijn binnenschouder weg. Dus proberen EN je binnenbeen eraan te houden EN je buitenteugel, en dan een heel klein beetje je binnenhand van de hals Lachen
Succes!

id