Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marije schreef:Ik denk wel dat er slechte paarden bestaan. Maar dan zijn er niet veel, net zoals Flair zegt. En zelf heb ik er ( gelukkig) ook nog nooit een gekent!
.Ze ziet er ontzettend lief uit maar owee als ze die kleren uitdoet
.In het weiland waar ze eerst stond deed ze niks anders dan uitbreken,ondanks genoeg eten.De mensen van wie de pony bij deze op het land stond moesten met gevaar voor eigen leven hun dier uit het land halen.Hier staat ze een paar uurtjes per dag buiten maar tijdens het buitenzetten moet je altijd opletten.Je denkt dat je alles keurig in de paddocks hebt lopen ,is zij toch weer ontsnapt.Tijdens het rijden moet de bak afgesloten anders vliegt ze eruit.Als ze toevallig met de kont naar de uitgang staat,gaat ze gewoon achteruit de bak uit
.Toen ze 1 1/2 jaar geleden door een meisje naar binnen gehaald werd rook ze aan het meisje haar handen ,merkte dat het niet om eten ging,draaide zich vliegensvlug om en mepte het kind met 2 benen vol in de maag.Het liep gelukkig goed af!Afgelopen zomer was ikzelf aan de beurt;ze was losgebroken en liep op het erf natuurlijk weer op zoek naar eten.Ik probeerde haar de box in te krijgen en weer was ze razendsnel en mepte met 2 benen op mijn 2 benen.Resultaat:bijna de hele grote vakantie kreupel (ikke dus).En dan hebben we het nog niet over het waterleidingkje trekken
!Is ze nou echt slecht of heeft ze misschien veel hersens?

.