zeer stuitje door paardrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jessicam

zeer stuitje door paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 18:10

Heb al weken last van mijn staartbeenbotje, ben het beginnen te merken onder het rijden. Ik rij 4 x per week en het werd elke week erger en erger, totdat ik er de heledag last van had!! Kon niet meer zitten, fietsen en had de heledag pijn! Moest stoppen met paardrijden van de dokter, een kneusing had hij het over... (en ik ben echt niet gevallen!) door een bok of een galopje. (ik weet niet of dit kan) Ben nu weken verder en kan nog niet op een zadel zitten! De pijn wordt wat minder overdag, maar paardrijden wil niet. Heeft iemand dit probleem ook ooit eens gehad? Tips voor mij? Ik baal echt van dit probleem en de dokter kan niets voor me doen.

Urielle

Re: zeer stuitje door paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 20:17

Een keer een afspraak maken met de osteopaat. Verm. staat er dan iets niet goed in je wervelkolom (heiligbeen/staartbeen?).

JohnnyFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 22:21

en misschien is je zadel niet goed voor je? ik zou het niet weten, gewoon door blijven 'zeuren' bij de dokter hoor, want ze sturen je veel te makkelijk naar huis!!!

groompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 23:34

Ik zou een afspraak maken met een andere dokter en goed zeggen dat het maar niet over is ondanks dat je rust heb gehouden. Veel sterkte