Heeft iemand wel eens over www.paardentrainen.nl gehoord ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zaranka

Heeft iemand wel eens over www.paardentrainen.nl gehoord ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 22:51

Hallo,

Ik ben op zoek mensen die bekend zijn met www.paardentrainen.nl !
Ik ben namelijk aan het overwegen mijn paard te laten africhten/inrijden/trainen door een van hun trainers.
Iemand bekend met deze trainingsstal ?

Zo'ja goede of slechte ervaringen ?

xxxxx

celano

Re: Heeft iemand wel eens over www.paardentrainen.nl gehoord ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:48

Een beetje oud topic, maar dit is beter dan een nieuwe beginnen over hetzelfde onderwerp. Is er inmiddels iemand met ervaring? Of heeft de TS haar paard laten beleren?

Ik wil ze event ook een paard laten rijden.

Zaranka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-07 13:14

Nee ik heb haar nog niet laten beleren, mijn planning was om het deze zomer te doen maar ik ga toch maar wachten tot volgende zomer.
Ze blijft een beetje achter in de groei dus vandaar.

Wat mij het meest aansprak was dat ze je ook komen helpen als je je paad zelf wil inrijden. Ze begeleiden je door de weeks zeg maar, zodat je niets onbewust kan verprutsen. Dat vondt ik wel een fijn idee.

Ik vind ze persoonlijk wel vrij prijzig, de kosten zouden rond de 800 euro bedragen voor 3 weken training.

Ik heb dus nog geen ervaring maar ik ben nog steeds benieuwd naar andere ervaringen !

xxxx

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 13:18

Zal wel aan mij liggen, maar ik kan niet op de site liggen wie ze zijn, en waar ze zitten.

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 13:47

asjemenou schreef:
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan niet op de site liggen wie ze zijn, en waar ze zitten.

Ik vind dat altijd een beetje raar als je nergens namen of adressen en zo ziet. De meeste sites van paardentrainers die zich op het NH-vlak begeven geven wat meer openheid, ook over achtergronden en zo.

800 euro voor 3 weken? Dat is wel aan de prijs. Maar je kunt er feitelijk pas wat van zeggen als je exact weet wat het inhoudt, wat je ervoor krijgt en hoeveel je erbij betrokken wordt, want als ze voor dat bedrag 3 weken aan huis komen bijvoorbeeld, dan is het nog niet zo duur, reiskosten erbij bedenkend. En als je dan alles kunt zien wat ze doen geeft dat wel weer openheid.

Belangrijk is dat je als eigenaar in het hele proces betrokken wordt, dat geeft de beste start voor de toekomst!

montyjansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 21:56

mocht je een adres in de buurt zoeken - zie onze website - misschien spreekt het je aan

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 13:25

Ik vind de site in elk geval niet erg geruststellend.... inderdaad, geen adres, geen namen, geen achtergrond informatie, ze geven cursussen, maar er staan nergens data....
Er staat heel leuk een serie foto's van het beleren van een paard, maar als je die laatste foto ziet geloof ik er niks van dat dat de eerste keer is dat dat paard een ruiter draagt.....

Gezien al deze dingen zou ik niet voor ze kiezen.... maar misschien dat als ze in je omgeving zitten en je ze kent, dat ze heel prima geschikt zouden kunnen zijn. Ik basseer mijn oordeel echt enkel en alleen op grond van de site, en dat geeft mij geen vertrouwen.....