Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echt heel dom. Wat ik ook deed was mijn handen heel erg naar achteren brengen, dat ik ze echt bijna boven heet zadel hield zeg maar en heel breed.
) daarna heb ik in de les een half uur gestapt mijn instructrice riep iedere keer hand naar voren, naast elkaar, meegeven. En dat is echt moeilijk! Ik had steeds de neiging om hem weer naar achteren te trekken en vast te zetten. Voor mijn gevoel had ik mijn linkerhand veel te ver naar voren, maar ze zaten nu eindelijk gewoon op gelijke hoogte
) Je hebt dus eigenlijk wel iemand nodig die jou steeds roept dat je je handen goed moet houden. En leer zelf ook na te geven, het is heel moeilijk om te ontspannen, maar als jij je hand mee leert geven ben je denk ik al een heel eind op de goede weg.
Overigens was bij mij de reden omdat hij linksachter ook niet genoeg onder trad doordat ik vasthield, dus daar is onze manier van oplossen ook op gebaseerd, denk dat je eerst moet weten of dat bij jou ook het geval is.jiehaaa schreef:Ik denk dat het beter is om voorlopig op een ander paard te rijden tot je zelf weer het goede gevoel te pakken hebt.
Ldinalover schreef:jiehaaa schreef:Ik denk dat het beter is om voorlopig op een ander paard te rijden tot je zelf weer het goede gevoel te pakken hebt.
Ik denk dat je gewoon jezelf moet verbeteren, samen met je pony.