Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Aan de teugel is geen doel, dat is slechts het resultaat van goed rijden. Enige juiste antwoord is dus beter leren rijden.
Trucjes zijn er alleen om je paard in de krul te trekken. En dat doen al veel te veel mensen.

beautylover7 schreef:een pony waar ik op rij daar mag je niet bij in de mond komen ik moet dus alles doen met mijn benen.
als je dan iets te hard volgens haar in haar mond komt meteen hoofd in de lucht.
maar als je je benen gebruikt zonder in de mond te kome
dan loopt ze mooi aan de teugel
en veel les volgen!!!!!

beautylover7 schreef:een pony waar ik op rij daar mag je niet bij in de mond komen ik moet dus alles doen met mijn benen.
als je dan iets te hard volgens haar in haar mond komt meteen hoofd in de lucht.
en veel les volgen!!!!!
Sonja schreef:beautylover7 schreef:een pony waar ik op rij daar mag je niet bij in de mond komen ik moet dus alles doen met mijn benen.
en veel les volgen!!!!!
dan heb je dus geen aanleuning, als je niet aan de mond kunt komen

' Aan de teugel' niet als doel zien, maar als resultaat
Geen trucjes
Succes! VeerenAshley schreef:[quote="MistieIk weet wel dat ze erg gevoelige mondhoeken heeft, en ze heeft ooit met een cross mee gedaan, met een ander meisje. en die heeft dr hele mondhoeken kapot getrokken. Ik heb foto's gezien van hoe het er toen uitzag, sneeën van ong. 2cm!
Misschien kan het zijn dat ze van me moet weten dat ik haar nooit in dr mond zou gaan hangen/trekken..