Auw me bips

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Indomitable

Auw me bips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 08:59

Ohw jeetje,

Hebben jullie dat ook wel eens. Ik heb gisteren heerlijk les gehad en ook flink moeten rijden. We hebben nogal wat galop oefeningen gedaan en nu raad je het al. Op me billen doorgereden, tis der gelukkig niet helemaal doorheen om het zo maar te zeggen, maar wel rood en geirriteerd.

Ik smeer der wel wat body lotion op, maar zijn der ook super middeltjes in de handel die ervoor zorgen dat het heel snel over is???

doom

Re: Auw me bips

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:01

Indomitable schreef:
Ohw jeetje,

Hebben jullie dat ook wel eens. Ik heb gisteren heerlijk les gehad en ook flink moeten rijden. We hebben nogal wat galop oefeningen gedaan en nu raad je het al. Op me billen doorgereden, tis der gelukkig niet helemaal doorheen om het zo maar te zeggen, maar wel rood en geirriteerd.

Ik smeer der wel wat body lotion op, maar zijn der ook super middeltjes in de handel die ervoor zorgen dat het heel snel over is???

Body lotion zou ik niet doen daar zit (vaak) parfum in en als het geirriteerde dus lichte bultjes stuk zijn prikt dat enorm ..
ik smeerde er altijd vaseline op Vork

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:03

Ik weet dat niet, ik haar daar nooit last van gehad Clown

Best lastig, als je kont pijn doet Vork

mekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:06

gewone zinkzalf die ze voor babybiletjes gebruiken,werkt perfekt.

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 09:07

Oh zinkzalf heb ik denk ik nog wel ergens in huis liggen Lachen. Tis inderdaad minder prettig om dat op je po te hebben Knipoog. Normaal heb ik der nooit last van, maar nu ineens wel Geld, geld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:10

Inderdaad zinkzalf en dat herhalen tot het over is. Misschien ook even naar je ondergoed kijken en voor de volgende keer een broekje aan te doen zonder naden en van katoen. Dat scheelt veel schuren en schrijnen.

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:26

ik heb het heel het jaar niet, maar nu met die warmte wel. Ik heb een nieuwe rijbroek ervoor gekocht met leren/suede zitvlak. Dat helpt. En sudocreme, superspul, alleen.. dat is als je al ellende hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:27

Sudocreme dat ken ik niet , wat is dat voor creme?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 09:28

een speciale rijonderbroek, met zo'n "wielrennerskruis" is ook een aanrader. Mijn dochter had hier ook veel last van, en bij het dragen van zo'n onderbroek werd het veel en veel beter.

coli_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 14:18

goed vet houden. en de volgende keer goed ondergoed aan.

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-07 14:24

hahaha ik las net een topic van een meisje wat haar hele kruis doorreed, dan ben ik blij dat ik het maar zo'n beetje heb. Ik heb er anders nooit last van, heb van die heerlijke Hema onderbroeken zonder naadjes en ook een rijbroek met een suede zitvlak. Waarschijnlijk is het gekomen doordat ik gisteren met maandverband gereden heb, maar normaal heb ik daar ook weer geen last van. Naja we zien vanavond wel of ik kan blijven zitten op me billetjes Knipoog

VeerenAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 14:25

Bontje op het zadel kan ook helpen. Verder geen zweterige kunsstoffen (onder)broek, geen te lang onderhemd waar je op gaat zitten. En veel eelt kweken Knipoog
Ik heb trouwens altijd veel last met doorrijden, zelfs op zadels die iedereen zo heerlijk vindt zitten, alleen gelukkig niet op mijn super-de-luxe doorgestikte endurancezadel.

Ja, met maandverband is het altijd helemaal erg, vooral met warm weer!

Natas_jaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 15:29

Zoals al eerder gezegd, sudocreme! (voor de rode geirriteerde huid geloof ik) Kun je bij de etos halen, en is overal voor te gebruiken.

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:44

Ik zou er zinkzalf opsmeren dat helpt goed voor de huid Lachen

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-07 19:45

Ja heb ik ook wel eens last van, meestal na een lange buitenrit. Idd insmeren met een vettige creme, even een nacht intrekken en dan is het vaak al aardig weg.