Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KiWiKo schreef:een paard maakt alleen gebruik van de mogelijkheden die de ruiter hem bied, je kan dat paard wel laten corrigeren, geen probleem.......... maar ik kan je wel verzekeren dat als JIJ je niet ook laat corrigeren dat je dan binnen de kortste keren weer die problemen hebt. Het paard weet het allemaal wel
. Ik ben op dit moment bezig met het zoeken naar iemand bij mij in de buurt die wellicht mijn paard een tijd(je) onder zijn/haar hoede kan nemen
. Heb via mensen bij mij op stal een aantal namen doorgekregen en ik ben bij hen aan het informeren. Tot die tijd blijf ik lessen bij mijn instructrice en blijven wij er zelf ook aan werken. Het gaat mij er niet om dat het lang zal gaan duren en mijn paard hoeft ook geen topniveau te gaan lopen, maar ik wil graag een paard onder me, waarvan ik het idee heb dat hij zich prettig voelt en het werk leuk vind om te doen, dat is en blijft mijn streven.
)ozzie1 schreef:Bedankt voor jullie input. Ik ben op dit moment bezig met het zoeken naar iemand bij mij in de buurt die wellicht mijn paard een tijd(je) onder zijn/haar hoede kan nemen
. Heb via mensen bij mij op stal een aantal namen doorgekregen en ik ben bij hen aan het informeren. Tot die tijd blijf ik lessen bij mijn instructrice en blijven wij er zelf ook aan werken. Het gaat mij er niet om dat het lang zal gaan duren en mijn paard hoeft ook geen topniveau te gaan lopen, maar ik wil graag een paard onder me, waarvan ik het idee heb dat hij zich prettig voelt en het werk leuk vind om te doen, dat is en blijft mijn streven.
![]()
Ik hou jullie via bokt wel op de hoogte en nogmaals dank voor jullie ideeen, suggesties tips en commentaar. Ik blijf open staan voor advies.