beenhouding!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sylvana_xx

beenhouding!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-07 14:24

hoi hoi!!

ik heb echt een groot probleem. hoe hoger ik kom met mijn wedstrijden, hoe meer commentaar ik krijg over mijn beenhouding. voor mijn gevoel zit ik recht, ontspannen en goed, maar elk jurylid heeft er wat over op te merken. krij nu ook één keer in de week zonder en volgens mijn instructrice gaat het beter, maar ik heb over 1,5 week opnieuw een wedstrijd.
wie kan mij tips geven en helpen over de juiste beenhouding.

alvast heel erg bedankt!!!!

xxx-ieejss

Lisetje

Re: beenhouding!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 14:28

mag je niet aan de desbetreffende jurylid vragen om ''uiteg'' dan weet je wat je fout doet en kan je eraan werken

miss_welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 17:35

Ja ik herken dit wel, voor je gevoel zit je recht maar iedere keer word er wel weer geroepen "denk aan je houding!" hahaha

Eeef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:47

Zonder beugels rijden? Iemand erop laten letten als je aan het rijden bent, zodat je er vaak aan denkt en het verbeterd tot het normaal word?

_SteR_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 09:57

Misschien is het een idee om zitles te nemen.
Of iemand vragen om je paard aan de longeerlijn te zetten, en jij erop, uiteraard zonder beugels Knipoog Erg goed voor je zit.

Wat is het probleem met je beenhouding dan? Steek je je benen naar voren, of juist naar achteren?