galop probleem in de bak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

galop probleem in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-07 21:12

mijn paard vind het erg moeilijk om hogerin te lopen en dan voorwaarts weg te galoperen draf en stap gaat prima maar in galop komt hij in verzet, gooit hoofd omhoog, en gaat achterwaarts(of loopt helemaal tegen de bakrand aan) galopeer je aan als je voorwaarts neerwaarts rijdt heeft hij geen moeite hoe kun je dit verbeteren zodat hij ook leert als hij hogerin loopt ook ontspannen voorwaarts te galoperen zonder verzet....gr emaartje

Pashon

Re: galop probleem in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 21:35

spring aan als die laag en rond loopt en ga in galop steeds kleine stukjes wat hogerop rijden. Kleine stukjes hogerop en dan weer omlaag, en zo gauw hij in verzet wil komen vooruit met die handel! als je dit een paar week probeerd zul je zien dat ie steeds wat langere stukken hogerop kan lopen en uiteindelijk kan die ook zo aanspringen.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-07 13:25

pashon bedankt voor je reactie,hij is eingelijk gewoon nog niet sterk genoeg voor om korter erbij te nemen zeg maar..

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 17:26

Nee, die van mij had dat ook in het begin. Steeds korte stukjes doen en dan komt het vanzelf die van mij had het in no time door. deed altijd een halve lange zijde en dan weer om laag.