Weet iemand een oefening? Het is al minder dan toen ik hem net had (jaar geleden)
Zo ziet het er uit:

Ik weet niet of het hier goed staat, als het hier niet goed staat, sorry
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zie liever een rond kontje dan een vierkant. 

) overgangen rijden, dus stap-galop, halt-draf. En dan zorgen dat de áchterhand begint met de overgang. Niet dat de voorbenen een galopsprong maken, en dán de achterbenen pas meegenomen worden. Echt van achteren naar voren rijden, met alles wat je doet, eigenlijk. Pas als de achterhand er goed onder komt, krijg je een paard nageeflijk aan het lopen, anders is het gewoon 'met zijn hals in een boogje'.
__manon__ schreef:Hij is niet dik nee maar volgens mij ook niet te dun
Zo is hij nu ongeveer, deze foto is van 6 maanden geleden, hij heeft inmiddels al meer spieren.
http://i68.photobucket.com/albums/i14/m ... C02439.jpg
Ja t is zijn bouw, t steekt uit, maar die indeuken kun je toch wel minder krijgen. Ik ga veel trainen dan maar

__manon__ schreef:Oke dankjewel, hij gebruikt op zich wel altijd zn achterhand goed, zet er altijd goed onder enzo maar ik probeer nu wel overgangen te rijden van stap galop en halt draf enzo doe ik normaal ook al maar nu extra veel dan, dankjewel

) Ze heeft nu veel meer bespiering gekregen.
want we zijn met springen nogal onervaren

__manon__ schreef:Weet ik niet
Ik denk gewoon de galophulp, alleen snapte hij het niet maarja gewoon even proberen denk ik, en ik vraag het wel aan mn instructrice
tja... weet ook niet waarom maar zo heb ik het altijd aangeleerd en het werkt haha
Maargoed ik ben t hem aan het leren, alleen stapt hij niet zo snel aan de longe, tijdens het rijden trouwens ook niet.