Die foto's zien er wel goed uit, maar naar mijn mening is je binnenhand te zwaar en steekt ze vaak iets meer naar achter dan je buitenhand, maar dat kan ook aan de hoek van de foto's liggen.
Ik ken de fout hoor, ik maak ze zelf ook
, maar wat je echt eens moet doen is tijdens het rijden eens naar je handen kijken en zien of ze mooi naast elkaar liggen, vooral op cirkels en tijdens wendingen.
Neem bvb foto 13, je draait naar links, je kijkt heel mooi, je draait echt heel mooi mee met je lichaam (dat is om jalours op te zijn) maar je linkerhand is duidelijk meer naar achter dan je rechterhand hoewel je paard mooi in stelling loopt en mooi plooit.
Foto 15 snap ik niet, waarom is je rechterteugel ontspannen en je linker niet, maar ik denk eerder dat dat een momentopname is, maar lange teugel is lange teugel aan beide kanten 
foto 11 ook (ik ga ze niet in logische volgorde af he). Je linkerhand is weer veel meer achter dan je rechter :s
Foto 7 is wel mooi, hier lijken je handen mooi naasteen (je kan je rechterarm niet zien dus....). Dit is wel een moment waarop je eens je linkerhand naar voor zou kunnen brengen. Flame loopt heel ontspannen dus geef lucht in die hals
Foto 2 vind ik niet goed, je mag af en toe meer stelling vragen (zeker als ze vastnemen), maar ik denk dat het beter is je hand opzij te doen dan naar achter (openingsteugel!). Let wel op: als je linksdoorvraagt, moet rechts naar voor zodat Flame haar hals kan draaien dus ik zou eerder ipv rechts op zijn plaats te houden en links naar achter te doen, links naar opzij brengen en rechts naar voor zodat ze door kan
Dus let erop dat je handen samenblijven.
De foto's zien er voor de rest wel heel mooi uit, ik vind het een heel mooi paardje en je gebruikt je lichaam heel goed tijdens het draaien lijkt mij dus hou dat zeker vol, alleen ook wat letten op je zit in galop