nek hoogste punt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-02 23:57

Lovely"]
[quote="fabienne schreef:
Ondertussen zit ik hier mooi in mezelf te kletsen :


In principe is het niet de bedoeling dat men alsmaar op zijn eigen berichten reageert, het kan soms even duren voordat iemand anders een reactie geeft.
[/quote]

Heerlijk als mensen een beetje gevoel voor humor hebben. Ik heb hier ook een reactie over gehad van iemand die dubbel lag achter haar computer. Haha! Haha!
Er zat overigens een hele dag tussen die twee topics........en van in mezelf banketstaaf was een grapje Knipoog ..........want het was een andere boodschap, die overigens zeer on-topic was.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-02 00:00

fabienne schreef:
Liep Barbria ook niet op dezelfde manier? Ik herinner me Dat Tineke ook toen alsmaar ophoudingen omhoog zat te maken om haar nog een beetje uit de krul te houden!


Dat herinner ik me ook inderdaad, Barbria liep soms ook heel kort in de hals. Eigenlijk het meeste bij het binnenkomen van de ring, in de 'spotlights', even later ging het dan wel weer. Het is natuurlijk wel zo dat Jazz noch Barbria makkelijke paarden zijn, allebei behoorlijke heethoofden; dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben hoe ze op dat moment lopen.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-02 07:54

Ik ben wel benieuwd wat Wouter hier over te zeggen heeft, hij heeft de foto's gemaakt dus heeft het hele plaatje gezien (de proeven) ipv alleen de momentopnames die wij nu bespreken.