Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

roukesmeisje schreef:ja ontspanning maar nee dit is echt irriterend kauwen.. bitloos vindk geen idee, heb daar geen mening over eigenlijk. heb dit paard nog niet zo heel erg lang.. maar is juist een zacht bitje dacht ik zo.. van rubber..

roukesmeisje schreef:contact met de mond is toch juist belangrijk? ook voor de ontspanning? heb jij je paard aan de teugel lopen.. sorry als dit dom is alsk het zeg heb er gewoon geen ervaring mee en nooit echt over nagedacht..

roukesmeisje schreef:nee dankje.. dat is toch ook gewoon mijn vraag niet:S laat de ander ff in zn waarde ofzow..

het klonk inderdaad een beetje aanvallend.. en zo van.. alleen zonder bit rijden IS HET! ik snap jou wel en waardeer je mening ook. laten we lief voor elkaar blijven haha!
roukesmeisje schreef:oke!het klonk inderdaad een beetje aanvallend.. en zo van.. alleen zonder bit rijden IS HET! ik snap jou wel en waardeer je mening ook. laten we lief voor elkaar blijven haha!