moeilijke kaak

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

moeilijke kaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 22:24

hahaha wat een titel. Knipoog ik zit dus met het volgende probleem. mijn fjordje begint linksom echt soepel te lopen, ik rij veel voltes,slangevoltes, enz... linksom doet ze dit meestal echt goed,ze buigt mooi rond mijn been ontspant haar kaak goed.echt een super gevoel, maar rechtsom zijn dit rampen. ze buigt zich helemaal niet om mijn been kijkt gewoon de andere kant op en valt naar binnen. heeft iemand misschien goede tips hiervoor? ook heeft ze wat problemen met haar achterhand. ze loopt iets te veel op haar voorhand. ik heb enkele foto's en een filmpje geplaatst. zal direct de link even zoeken.
groetjes

bientoi

Berichten: 550
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: ridderkerk/rijsoord

Re: moeilijke kaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:51

Ik denk dat dat hier niet goed staat.

Zal wel even temmen Knipoog

Anoniem

Re: moeilijke kaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 22:54

FJ --> RT-P.

Ineke_Britt

Berichten: 1187
Geregistreerd: 25-12-05
Woonplaats: Stadskanaal

Re: moeilijke kaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 15:16

Goed je buitenhand erbij houden en binnenhand vragen(weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen) en veel overgangen en bijna overgang je doet bijv net of je naar stap toegaat en als die bijna stapt wegdraven, en idd voltes en slangenvoltes. Blijf vooral niet te lang op een hand rijden dus lekker veel van hand veranderen. Zo zou ik het doen maar het kan natuurlijk zo zijn dat anderen er anders over denken.