Eraf gebokt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saskiaah
Berichten: 512
Geregistreerd: 04-11-05
Woonplaats: Hilversum

Re: Eraf gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 13:16

Ja gewoon hij verkoopt zijn paarden niet dat weet ik, waarom moet ik het uitleggen? Ik voel me nu meer dat ik iets fout doe omdat ik iets om een haflinger geef.. :s maar het zadel moet weg omdat het haar eigen paard niet past, en ik ken haar en zou haar haf gaan verzorgen en ze is super aardig en ook nog is betrouwbaar! Maar word er gewoon een beetje gek van dat het alleen nog maar over de fysio gaat terwijl ie waarschijnlijk niet eens wat aan zijn rug heeft.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Re: Eraf gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 13:19

Ik bedoel dat hij volgens jou zijn paard niet verkoopt omdat hij eigen land heeft wat hij per jaar betaald, zo begrijpik wat ji schrift, ik zal het vast verkeerd begrijpen dus vandaar dat ik vraag of je het uit wil leggen wat je daarmee bedoelt.

Maar als jij zo al weet dat er niets met de rug aan de hand is vind ik dat heel erg knap hoor

Saskiaah
Berichten: 512
Geregistreerd: 04-11-05
Woonplaats: Hilversum

Re: Eraf gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 14:06

Tja waarom zou hij persee last van zijn rug hebben omdat ie bokt met galop? Het kunnen toch ook streken zijn om onder de galop uit te komen of onder het zadel dat niet lekker zit?

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Re: Eraf gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 14:30

Ik geloof niet dat er iemand heeft gezegd dat je niets om een Haflinger mag geven, hoor. Maar daarmee is het probleem toch ook niet opgelost? Niemand zegt dat je bewust iets verkeerds doet, maar het kan ook onkunde zijn. Je schreef ergens dat er meisjes van 12 op hem hebben gereden voor jou. Hoe is dat paard dan ingereden? Want een jong paard dat niet voldoende is ontwikkeld (waarvan de spieren dus nog niet sterk genoeg zijn) wat vervolgens gereden wordt met een slechtpassend zadel, is dan vragen om problemen. En dan wordt het "onder de galop uitkomen" toch een probleem op zich?

Saskiaah
Berichten: 512
Geregistreerd: 04-11-05
Woonplaats: Hilversum

Re: Eraf gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 14:54

Nee hij is er maar drie weken door gereden door die meisjes, en dan niet veel.. en hij is ingereden door een ander meisje en een vrouw, dus niet door mij.. ik rijd hem 'verder' in.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: Eraf gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 14:59

-> RT-P

Saskiaah
Berichten: 512
Geregistreerd: 04-11-05
Woonplaats: Hilversum

Re: Eraf gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-06 20:45

Ik wilde even laten weten dat het nieuwe zadel goed bevalt en dat ik al een stuk gereden heb. Hij loopt goed en vandaag heeft hij een dagje vrij. Ik heb veel gestapt en stukjes gedraafd.. maar geen galop gedaan nog!