Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. mijn pony kan best leuk springen. ik moet het meer leren dan zij. maar we zijn samen bezig elkaar te gaan vertrouwen
heb vandaag het hekje op de grond gelegd en er samen met haar overheen gelopen. na een keer of 10 wandelde ze er gewoon overheen zonder te weigeren, twijfelen of achterlijk hoog te springen
. iemand op stal wilde me al helpen zei ze. volgende keer maar even kijken hoe t dan gaat. t moet lukken want ze zeurt

. ze heeft hem al een paar keer gesprongen
, ik deed hem steeds vanaf een kant en dat was blijkbaar de enge kant. aan die kant sjeesde ze er steeds heel hard langs. aan de andere kant deed ze hem wel, met wat moeite. nadatz e die kant een paar keer had gedaan heeft ze de moeilijke kant ook gedaan, maar vraag niet hoe... ze widle er steeds links langs dus ik bijsturen maar ze knalde gewoon door de teugel. dus na een paar keer was ik boos en trok haar om de andere kant om. toen wilde ze er rechts langs maar stond ineens stil voor de hindernis. dus ik dacht dat ze niet zou springen maar dat deed ze wel
. ik lag er bijna naast maar ze deed hem
. vanaf de andere kant gaat ook niet zo soepeltjes, ze twijfelt en springt dan toch. dan zweef ik er boven
. maar we zijn op weg
.