mijn merrie is zinds kort hengstig. was dit keer de eerste keer dat we het pas echt merkten. ik was gewoon in de bak aan het rijden en wist ook nog niet dat z hengstig was. alles ging heel relaxt. toen zag ik daar 2 paardjes uit het bos komen, jess draaide zich in een keer om waarbij ik mijn beugel verloor. voor dat ik het in de gaten had, zat ik midden in een rodeo/slalomparcours(zonderpalen..
) en een stijgerpartij, even later vloog ik door de lucht maar kwam dus op me voeten terecht gelukkig waarbij jess gelukkig dus bleef staan. ik had onderstussen dus helemaal geen stuur meer en vond het best wel ff beetje spannend omdat ik niks meer kon. ik had echt het gevoel dat ze over de bakrand zou springen na de andere paarden toe. ik er weer op en later komt er een groepje van 4 paarden aan (toevallig allemaal ruinen) ze werd dus weer gek in dr hoofdje en ik kon weer niks doen. iemand tips zodat ik wel wat kan doen of er in ieder geval iets aan kan doen.... ?? ik heb geprobeert om haar ondertussen op dr kop te geven maar dat wilde niet omdat alles dus heel snel ging...dit gebeurde dus gistern
vandaag met stal genootje na het bos gegaan, kwamen 2 paarden tegen en weer werd ze helemaal gek. stalgenootje zette gelukkig haar paard recht voor me zodat ik niet weg kon. weer werd ze dus gek in dr hoofdje en ik kon nix.