Inmiddels heb ik al vanalles geprobeerd en me fantasie is een beetje op aan het raken dus misschien zijn er hier nog mensen met andere ideeen.
Het probleem is de aanleuning hij kruipt achter het bit gaat met zijn mond open lopen en krijg absoluut geen aanleuning hoe of wat ik ook probeer.
Ik rijd hem nu met een dubbel gebroken koperen water trens heb een dubbel gebroken d trens geprobeerd een dubbel gebroken "appel" bitje en een gewone enkel gebroken trens tot zover loopt hij op het koperen bit nog het beste.
wolfskiesjes zijn op zijn 3e getrokken dus dat is het ook niet.
Hij kan daarbij ook heel erg mooi in de krul lopen zeg maar zonder dat ik ook maar enige aanleuning heb ik heb echt alles al geprobeerd hij is goed aan het been en reageerd goed op mijn zit en kan op moment dat hij daar loop gewoon alle overgangen rijden puur en alleen op mijn zit maar ik mis mijn aanleuning en dat is erg frustrerend.
foto bijgevoegd om beeld te krijgen wat voor paardje het is hij word in juni 5 en is nu 1,5 jaar onder het zadel.
Ik hoop dat er hier mensjes zijn die het probleem herkennen en misschien nog tips hebben.