he bedankt voor de tips!!
het paard is niet van mij, dus ik kan er niet zomaar een fysio bijhalen, ze lijkt verder heel gezond, altijd vrolijk!
zadel heb ik ook naar gekeken en die lijkt goed te passen..
ik denk niet dat ik haar heb overbelast, want rij haar maximaal 15 minuten per keer, alleen stap en draf...en heb er nog maar 2 keer op gezeten.
het gaat me er meer om dat ik erachter wil komen of ze op een gegeven moment gewoon geen zin meer heeft en ik haar eigenlijk dan door moet pakken of dat ze echt haar grens aangeeft, ik wil haar niet kapot rijden maar om nu de komende maanden maar 10 minuten per keer te rijden lijkt me ook niet normaal....
buitenrit lijkt me ook een goed idee, dat ga ik zeker doen en zorg dan gewoon dat er een ander paard mee gaat die braaf is langs de weg..
verder ben ik niet bang voor een paar bokken maar sluit ik het rijden idd liever fijn af zodat ze het leuk blijft vinden..
dinsdag ga ik er weer op dan laat ik wel even weten hoe de galop erbij is gegaan.
iig heel erg bedankt alvast
oja, na het zadelmak maken is ze de wei weer op gegaan en dus niet meer bereden(gelukkig, was echt veel te snel voor die merrie)
daar kan ik trouwens best van balen, veel mensen denken van..o mijn paard is 3 jaar dus ik kan er op rijden.....een paard van 3 is te vergelijken met een kind van 9....en niet elk paard is even snel klaar voor het rijden..maargoed...