spoor=overgan

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BiBaMi

spoor=overgan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 16:56

Hoi!

Ik wilde eigenlijk niks vragen, maar wel wat zeggen.
Ik was hier pas aan het lezen, en toen was er ook een onderwerp van spoor-overgang.
Er was een paard wat er neit meer overheen durfde.
Nou, ik woon zelf dus naast een spoor.. en als de trein is geweest, dan moet je eerst zelf even over die rails heen lopen, of een auto of fiets, want dan is de rails soort ontladen.. er staat namelijk stroom op als de trein langs is gweest.. dus zorg dat je altijd zelf eerst even op die rails heb gestaan, voordat je paard erover heen gaat.. dit geld wel alleen als je paard hoefijzers heeft.. anders maakt het niet uit.
Want als je paard stroom krijgt, dan heb je kans dat ie er niet meer overheen durft.
Groetjes!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:17

Ehhhh de onderkanten van rijlaarzen zijn van rubber dus dat heeft geen zin.

Manon

Re: spoor=overgan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:55

De wielen van een auto ook

Maargoed, je moet er zelf dus ook niet met je tapdance schoenen overheen lopen, want dan durf je er straks zelf ookt niet meer over
Maar het klopt wel dat je zegt dat er zwakstroom op de rails staat en dat sommige paarden daar sterk op reageren.

nikki_amigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 19:08

bij ons reageren de pony's er gelukkig niet op,, maar dan laat je toch gewoon eerst een fietser eerst of een auto ofzo? dan hoef jij ook niet van je paardje af...

BiBaMi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 12:30

ja, dat klopt.. mr zomigge wisten dat niet las ik, en mijn vriendin wist het ook niet, dus vandaar dat ik het hier neerzette, groetjes!

Sharonaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 19:25

ja, wist ik ook, t stond een x in de paard en sport.. dat er een soort van stroom op staat als de trein langs is geweest

BiBaMi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 20:46

okej!:D