Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Navidad schreef:ik snap wat je bedoeld
ik was geen blanke meer maar een zwarte piet (bah Wat smaakte dat zand vies, snap niet waarom ik dat vroeger opat)
haha ja zo zag ik er dus vanmiddag ook uit..
hoe kom jij er zo lenig weer op dan
haha maar goed morgen weer een dag.. ik heb haar daarna nog wel gelongeerd. Ik merk wel dat ze erg naar de uitgang trekt..
ditchie schreef:Navidad schreef:ik snap wat je bedoeld
ik was geen blanke meer maar een zwarte piet (bah Wat smaakte dat zand vies, snap niet waarom ik dat vroeger opat)
![]()
haha ja zo zag ik er dus vanmiddag ook uit..
![]()
Je hebt gelijk dat consequente heeft ze echt nodig! Maar meen ik was me toch stijf na die valhoe kom jij er zo lenig weer op dan
haha maar goed morgen weer een dag.. ik heb haar daarna nog wel gelongeerd. Ik merk wel dat ze erg naar de uitgang trekt..
Dat dacht die pion ook
Maar dat had die mis
WowAmigo schreef:Als ze inderdaad niet bang is en geen pijn heeft dan zet haar maar direct flink aan het werk, stuur maar linksom-rechtsom-vooruit-en terug, als dat dan werkt, direct afstappen en klaar, dus geen gelegenheid tot nadenken (en lanceren...) geven inderdaad.
Niet te voorzichtig zijn, had het maar geen paard moeten worden zeg ik altijd maar...
Ben wel benieuwd of het gaat werken trouwens, laat maar even weten!
Wat voor een is het trouwens?
vandaag even weer longeren. En morgen maar gelijk aandraven.. aan de longeer lijn dan maar! Jullie krijgen verslag

En daarin vallen.. hmm naja misschien een idee voor de zomer dan?
haha ditchie schreef:Hij vliegt er vandoor en wil vervolgens naar de uitgang. Heeft niemand daar dan echt tips voor??
)
En die reden dus ook meteen weg na het opstijgen, hup aan het werk. Nog wel een aantal keren rodeo gehad. Maar na 2 weken was het geintje er helemaal vanaf bij hem. En kon je gewoon opstijgen en wegstappen.