Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elzepelze schreef:Zoiezo zou ik je aanraden je handen 'gewoon' rechtop te houden, tussen pink en ringvinger. Duimen als een dakje op de teugels, zodat ze niet uit je handen kunnen glippen. Heb je meer controle.
Urielle schreef:Zuiver proeftechnisch gezien staat ze hier niet in de gewenste houding, voor B of L kan het echter prima, ik weet niet wat je ermee rijdt? Ik zou graag iets meer oprichting in de hals zien. Hoe de achterbenen geplaatst zijn kan ik niet zien op de foto, misschien dat het al simpel op te lossen is door de achterhand er wat meer onder te zetten.
Vwb je zit: Ik denk dat het er wat 'trekkerig' uitziet omdat je een soort brug maakt met je teugels, je zit met een te holle rug en het ziet er op de foto uit alsof je wat naar voren wordt getrokken. Als je je armen wat terugplaatst (ellebogen ter hoogte van je zij, handen meer bij elkaar boven de schoft) krijg je denk ik al een heel ander beeld. Probeer tijdens het rijden eens je schouders en ellebogen los te draaien, volgens mij zit er iets geblokkeerd, voor zover je dat kunt zeggen van die ene foto. Je onderbenen zouden ook een fractie terug moeten liggen.
Dit is wat ik uit die ene foto opmaak hoor, dat kan natuurlijk irl heel anders zijn!
Tyrza schreef:Je wil je onderrug nog te hol maken. Probeer eens je navel naar je rug te brengen. Kan je al eens op de bank oefenen. Op die manier bol je je onderrug wat op en kantel je je bekken wat meer.